Yakir LasryVP kundrelationer
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Jag älskar passionerade kunder. Några av våra bästa ambassadörer är människor som var frustrerad tills vi hjälpte dem så mycket att de blev våra toppfans. End of quote.
Yakir hanterar alla kundinriktade aktiviteter på MyHeritage, som inkluderar försäljning och kundsupport.

Tillsammans med en stark grund i försäljning ger Yakir en känsla av påhittighet i MyHeritage, skyr fraser som "branschstandard" och föredrog i stället att återuppfinna system för att ge kunderna den bästa upplevelsen.

Han fick sin start i försäljning på Global Memo, steg snabbt till testning och utforskning av nya marknader och metoder, och slutligen i spetsen vid skapandet av ett callcenter för att främja en ny produkt.

2010, Yakir gick med i MyHeritage och på egen hand byggt företagets callcenter. Hans höga prestanda ledde till hans befordran till chef för kundtjänst, där han var ansvarig för att avsevärt förbättra kundnöjdhet och utveckla processer och material för att optimera kundupplevelsen. Tack vare Yakirs insatser har MyHeritage ett stjärnrykte bland en växande bas av miljontals nöjda användare.

Yakir har BBA och LLB examen från den tvärvetenskapliga Center Herzliya, och när han inte arbetar, kan du vanligtvis hitta honom sökande spänning vid ishockeyrinken eller boxningsringen som stjärnspelare i MyHeritage fotbollslag, eller även BASE-hoppa från klippor.